Į Madrido ,Real' sugrįžusio Casemiro interviu apie Portugaliją, naują trenerį ir atmosferą 'baltųjų' drabužinėje

10:51 Unknown 0 Comments




Žaidėjų mentalitetas yra puikus. Tai raktas laimėti titulus“, pareiškė Brazilas. 


Casemiro sugrįžtą į „Madrido Real“ pagrindinę komandą po metų pertraukos praleistos „Porto“ komandoje. Interviu duotame „Realmadrid.com“ žaidėjas pasakoja, kad žaisti Madride jo svajonės išsipildymas. Taip pat pasakojo apie komandos vienybę ir savo asmeninius tikslus.


Jūs prisijungėte prie komandos ir susitikote su komandos draugais dar kartą. Ar esate laimingas sugrįžęs?

Be abejonės. Man tai lyg sapnas, bet jaučiuosi sugrįžęs namo. Nors metus praleidau „Porto“ komandoje, bet nuolatos galvojau apie „Madrido Real“ komandą. Aš tikrai susijaudinęs galėdamas čia būti.

Jūs turėjote labai gerą sezoną Portugalijoje, kur pasižymėjote puikiu žaidimu.

Tai buvo labai svarbūs metai mano gyvenime. „Porto“ klubas man labai padėjo. Aš visą laiką labai sunkiai dirbau. Atidaviau visą save „Porto“ komandai, bet mano tikslas visada buvo sugrįžti į „Madrido Real“ komandą. Per šiuos metus aš jaučiuosi patobulėjęs.

Kaip praėjo jūsų pirmos dienos sugrįžus į „Madrido Real“ komandą?

Jos nuteikią labai pozityviai. Techninis personalas dirbą puikiai, o be to ir miestas ir treniruočių bazė yra nepaprastai gražioje vietoje. Komandos mentalitetas puikus. Aš tikiu, jog tai ir yra kelias į pergales ir titulus.

Koks yra treneris Rafa Benitezas?

Reiklus, bet man patinka jog jis iš žaidėjų reikalauja maksimumo. Jis žino, kaip bendrauti su savo žaidėjais. Mūsų komandos tikslas vienas - laimėti titulus ir treneris puikiai moka tam nuteikti.

Sugrįžus į Madridą jūs pasirinkote marškinėlius su 14 numeriu. Kodėl?

Šis skaičius man patinka. Prieš tai Madride su šiuo numeriu žaidė tokie žaidėjai, kaip Guti, Xabi Alonso ir jie abu yra puikus žaidėjai patekę į klubo istoriją, manau jog ir aš galiu nuveikti kažką panašaus. Aš pasiruošęs labai sunkiai ir kantriai dirbti jog tai įvyktų.

Kitos rungtynės prieš „Manchester city“...

Laukia sunkios varžybos, „Manchester city“ puikus klubas. Tai bus draugiškas mačas, mums tai tik naujo sezono pradžia, su nauju treneriu. Šiuo metu mes turime sunkiai dirbti.

Kokie yra jūsų asmeniniai tikslai ateinančiam sezonui?

Jie tokie patys kaip ir komandos. Sunkus darbas ir laimėti titulai. Tai būtų ir mano svajonės išsipildymas. Aš namie.


0 komentarai (-ų):